Ons vereniging is gevestigd in Rockanje.
Je kunt bij ons terecht voor allerlei vormen van paardensport.
Als je de beschikking hebt over een paard of pony kun je lid worden.

Wij beschikken over een eigen accommodatie met 2 buitenrijbanen en kantine.
De rijbanen zijn vrijwel altijd beschikbaar om vrij te rijden, tenzij er evenementen of wedstrijden zijn. Op deze website kunt u informatie vinden over de actuele activiteiten: Agenda

Je kunt ook komen rijden met je eigen instructeur, zolang er rekening gehouden wordt met de andere ruiters.

Er worden regelmatig activiteiten georganiseerd en als lid heb je natuurlijk voorrang en korting.

* Basis lid: € 55,- per jaar (géén vrij gebruik van de rijbanen)

* Basis bak lid : Basis lid € 55,- per jaar + € 40,- = € 95,- per jaar (vrij gebruik van onze     rijbanen!)

* Los gebruik van de rijbaan is €10,- per keer (aanmelden via info@psvvoorneputten.nl)

* Donateur: € 20,- per jaar

Ieder Basis lid heeft recht op korting bij de wedstrijden, clinic's, en evenementen!

De basis afdracht KNHS ( €29,50 voor 2024), zit niet in bovenstaande contributie inbegrepen.

Eénmalig inschrijfgeld €10,-

Wil je graag meer informatie, of lid worden, neem dan contact met ons op: leden@psvvoorneputten.nl

Tarieven 2024

Basis lid - €55,-

Basis lid+baklid - €95,-

Donateur - €20,-

Inschrijfkosten - €10,-

Afdracht KNHS - €29,50

Tarieven zijn per kalenderjaar

Opzeggen lidmaatschap

Wilt u uw lidmaatschap opzeggen?

Dat vinden wij natuurlijk heel jammer!

Stuur een mail naar leden@psvvoorneputten.nl.

Dit dient u te doen voor 30 november